Nie jesteś zalogowany na forum.


Jeżeli serwis odbiera telefon i odpisuje na smsy to duży plus oferty
Offline


no bez kontaktu ciężko byłoby cokolwiek wskórać, przecież trzeba jakoś przesłać wytyczne, późniejsze uwagi itp.
Offline


W dzisiejszych czasach takie rzeczy robi się przez panele do obsługi klienta. Korzystałam z pomocy serwisu, który dysponuje takim panelem - wszystkie informacje, cała korespondencja - wszystko w jednym miejscu, a rozmowy telefoniczne, to trzeba byłoby chyba nagrywać... Tutaj masz przykład dobrego rozwiązania - https://edukreacja.questy-cloud.pl
Ostatnio edytowany przez zenobia (2019-09-24 15:35:51)
Offline


kontakt telefoniczny pozwala zweryfikować umiejętności i wiedzę osoby, z która współpracujemy.
Offline


zdecydowanie warto porozmawiać z firmą lub osobą, jeżeli nie ma możliwości takiego kontaktu, to może być ciężko na etapie korekt lub skończenia pracy.
Offline


brak takiej możliwości dyskwalifikuje wg mnie osobę lub firmę świadczące takie usługi
Offline